Lowongan Kerja Terbaru Jawa Barat Indofood Sukses Makmur

Lowongan Kerja Terbaru Jawa Barat PT Indofood CBP Sukses Makmur,tbk – Noodle Division (Cabang Cibitung) company in the manufacturing Mie Instan’s industry qualified one has tall taste goal and recognised as Indomie, Supermi, Sarimi, Cherry tree, Mie pop and Egg Mi Stamps 3 Chickens, giving chance to you to get conjoined, get career and amends with us as:

Lowongan Kerja Terbaru Jawa Barat 5 positions :
SALES COUNTER – Bekasi (Jawa Barat), Bogor (Jawa Barat), Depok (Jawa Barat), Jakarta Raya, Tangerang (Banten)
Qualification & Experience:
Female, age 18 – 25 years
Min education SMU / SMK
Body high Min 160 Cm
Performance get To Pull
Having Interpersonal’s ability and good Communication
Can In Collaboration With team
Court and Supel
Habitually faces customer
Have the honour at post at Jabodetabek’s area

SALES PROMOTION (SPG/SPB) – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female 18 – 25 years
Min education SMA
Berpenampilan menarik, aktif dan memiliki interpersonal yang baik
Dapat Bekerjasama secara team
Mampu berbahasa Inggris min pasif
Bersedia di tempatkan di wilayah Jabodetabek

TEAM FIELD FORCE (TFR) – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male, age max 25 years
Min education SMA
Dapat Bekerjasama secara team
Dapat bekerja berdasarkan target
Memiliki Kendaraan roda dua dan SIM C
Memahami area Jakarta Selatan, Jakarta Timur,Bekasi, Depok dan Bogor
Bersedia di tempatkan di wilayah Jabodetabek

TEKNIK FIELD PRODUKSI – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male, age max 25 years
Min education SMK jurusan Teknik Elektro
Dapat Bekerjasama secara team
Memahami ilmu ke listrikan
Pengalaman Min 1 Tahun
Dapat Bekerjasama secara team
Mampu bekerja berdasarkan shift
Lokasi penempatan di Cibitung

RECRUITMENT STAFF – Jawa Barat – Cibitung
Qualification & Experience:
Male, age max 28 years
Bachelor Degree S1, Diutamakan lulusan Fak Psikologi – IPK Min 2.75
Min’s experience 1 Year as Recruitment
Understanding measurement tool purposes Psychologies, well conceptually and also praktikal’s ala
Understanding ketenagakerjaan’s law
Understanding KPI( To y. Performance Indicator)
Can work under pressure
Understand and can run MS Office
Can english-speaking
Place location at Cibitung

If you think you are the right candidate to join our team, please send your complete CV with recent photograph and application letter to :

PT Indofood CBP Sukses Makmur,tbk – Noodle Division (Cabang Cibitung)
Kp. Jarakosta No. 1 Rt005/002 Desa Sukadanau Cibitung Bekasi
Or email to : hrd-cbt@icbp.indofood.co.id
Lowongan Kerja Terbaru di Jawa Barat Indofood CBP Sukses Makmur deadline 21 July 2012.

Lowongan Kerja Bandung Terbaru